Vraag een demo aan
string(77) "https://carenetonline.nl/wp-content/uploads/2015/03/headerfoto-subpaginas.jpg"
headerfoto

FAQ’s

Ben je benieuwd wat CareNet voor jouw organisatie kan betekenen? Hieronder kun je de antwoorden teruglezen op de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Je kunt altijd contact met ons opnemen via support@carenetonline.nl, de chat of via 073 553 06 78. 

#1 Is de CareNet applicatie van toepassing voor mij?

De CareNet applicatie kan door alle medewerkers binnen een organisatie gebruikt worden, maar wordt veelal beheerd door de kwaliteitsmedewerker of kwaliteitsmanager. In de praktijk zien we dat de E-learning module bijvoorbeeld beheerd wordt door de HR afdeling en dat de recepturen uit de Specificatie module beheerd worden door afdeling Productontwikkeling. Afdeling Verkoop heeft inzicht in de eindproductspecificatie van de Specificatie module en afdeling Inkoop heeft inzicht in de leveranciersstatus van de module Leveranciers. Het management heeft via realtime overzichten en statistieken altijd direct inzicht in kwaliteitszaken.

#2 Welke software/hardware is nodig om met CareNet te kunnen werken?

Omdat de CareNet applicatie webbased is, heb je alleen een internetverbinding en een up-to-date browser nodig. Verder wordt de aanwezigheid van standaard software zoals PDF, Word en Excel gevraagd om optimaal gebruik te kunnen maken van onze applicatie. Als CareNet gebruiker ontvang je een link en inloggegevens voor je eigen beveiligde bedrijfspagina. Deze is overal ter wereld te benaderen via een internetverbinding en browser. Je bepaalt zelf welke personen binnen en buiten je organisatie toegang krijgen tot je bedrijfspagina. De CareNet software wordt periodiek voorzien van razendsnelle gratis updates, welke buiten werktijden en op afstand worden doorgevoerd. Je maakt dus altijd gebruik van up-to-date software zonder dat je hiervoor werkzaamheden hoeft te onderbreken.

#3 Is het mogelijk om losse modules aan te schaffen?

Dat is zeker mogelijk. CareNet is een alles-in-één QA applicatie die bestaat uit verschillende modules. Welke modules je wilt gebruiken, bepaal je helemaal zelf. Je kunt bijvoorbeeld van start gaan met één of enkele modules. Mocht je na verloop van tijd met een extra module willen gaan werken, is dat altijd nog mogelijk.

#4 Zijn er kosten verbonden aan het contact opnemen met het CareNet Supportteam?

Indien je vragen hebt over CareNet, kun je op werkdagen kosteloos contact opnemen met het CareNet Supportteam via e-mail, telefoon of chat. Daarnaast heb je 24/7 de beschikking over onze online supportpagina, waar alle werkwijzen per module stap voor stap zijn toegelicht. Met de handige zoekfunctie vindt je snel de informatie die je nodig hebt.

#5 Binnen welke branches en bedrijfsgroottes kan CareNet toegepast worden?

CareNet is zeer flexibel in te richten, waardoor de applicatie binnen veel branches kan worden toegepast. Voorbeelden van branches zijn: food, feed, groothandel, institutioneel, horeca, catering, retail, chemie, farmacie, transport en logistiek. Onze applicatie werkt bovendien met een unieke rechtenstructuur, waardoor deze voor iedere bedrijfsgrootte toepasbaar is, van MKB tot multinational. Ook het werken in andere talen behoort tot de mogelijkheden.

#6 Hoeveel bedrijven werken met de software van CareNet?

Momenteel werken meer dan 150 bedrijven uit diverse branches met de online QA software van CareNet. Benieuwd welke bedrijven? Klik hier om onze referentiepagina te bekijken of klik hier om ervaringen van enkele klanten te lezen.

#7 Werken in de cloud, is dat wel veilig?

Om data veilig te stellen voor anderen, zorgen wij er voor dat zowel de dataverbinding als de dataservers aan de hoogste norm voldoen. Onze online QA applicatie is beveiligd met een erkend certificaat. Dit betekent dat alle data die wordt verstuurd via CareNet versleuteld (encrypted) is en je data veilig staat opgeslagen op onze servers. Klik hier om meer te lezen over de beveiliging van onze applicatie, de data en de servers.

#8 Hoe lang duurt de implementatie van CareNet?

Wij gaan over het algemeen uit van één implementatiedag per module per locatie. Bij grotere implementatietrajecten, bijvoorbeeld in geval van grotere bedrijven of complexere vraagstukken, kan mogelijk meer tijd nodig zijn. Hiervoor stellen wij graag een plan van aanpak op maat voor je op.

#9 Kan de data van CareNet gekoppeld worden met andere software?

Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten zo snel en efficiënt mogelijk kunnen werken. Daarom hebben wij vanuit CareNet alle koppelingsmogelijkheden opengesteld. Door middel van de API (Application Programming Interface) koppeling kunnen we zelfs directe koppelingen realiseren, waarmee data vanuit CareNet direct gesynchroniseerd kan worden met andere software. Een voorbeeld hiervan is de koppeling met PS in Foodservice, waarbij klanten met één klik op de knop alle specificatie informatie vanuit de CareNet Specificatie module kunnen synchroniseren naar PS in Foodservice. Ook het importeren en exporteren van data behoort tot de mogelijkheden. Klik hier om meer te lezen over de koppelingsmogelijkheden van CareNet.

#10 Is het mogelijk om de data die we al in andere systemen hebben staan over te laten zetten naar de CareNet applicatie?

Wij bieden vanuit CareNet een migratie service aan. Dit betekent dat we bestaande documentatie voor je kunnen overzetten naar CareNet. Hierbij kun je denken aan het overzetten van een handboek vanuit Word of een ander programma naar CareNet. Op deze manier wordt je als klant volledig ontzorgd.

#11 Kan ik als klant tips of opmerkingen voor de applicatie aandragen?

Wij blijven alle modules van onze applicatie continu verbeteren en doorontwikkelen op basis van wijzigingen in wet- en regelgeving, kwaliteitsstandaarden, praktijkervaringen en input van klanten. Als je tips of opmerkingen hebt voor de verbetering van de applicatie dan vernemen we ze graag van je via support@carenetonline.nl. Wij zullen vervolgens de haalbaarheid onderzoeken en de tip of opmerking indien mogelijk meenemen als verbeterpunt in onze ontwikkelingsplanning.

Heb je specifieke ontwikkelingsvraagstukken welke je graag op korte termijn gerealiseerd wilt hebben? Wij stellen graag een plan van aanpak op maat voor je samen. Hierin kunnen we de exacte gewenste aanpassingen opnemen en een planning hiervoor met je afstemmen.

Zoeken op Carenet Online

Search
Filter by Custom Post Type
Pages
Posts
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Melding: cookies

Wij en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen Cookies accepteren