Vraag een demo aan
string(77) "https://carenetonline.nl/wp-content/uploads/2015/03/headerfoto-subpaginas.jpg"
headerfoto

Features

Klanten van CareNet hebben de mogelijkheid om naast de diverse modules gebruik te maken van een aantal extra features. Hiermee kunnen kwaliteitszaken nog verder geautomatiseerd en geoptimaliseerd worden, zodat je als medewerker of manager van de kwaliteitsafdeling altijd het overzicht behoudt en gemakkelijk kunt communiceren over wijzigingen en acties.

 

 .

Memo functie

Het uitwerken van verslagen van bijvoorbeeld management reviews, recalltesten, validaties, verificaties en het HACCP-team overleg behoort tot de vele werkzaamheden van een kwaliteitsafdeling. Met de memo functie van CareNet is het mogelijk deze verslaglegging te digitaliseren. Dit kan door het uitwerken van het verslag in de online editor of door het verslag als bijlage toe te voegen aan de memo. Acties die voortkomen uit het verslag kunnen direct worden aangemaakt, zodat deze gekoppeld zijn aan de memo. Acties worden automatisch opgenomen in de centrale actielijst.

Vraag een demo aan | Neem contact op

Centrale actielijst

Acties die voortkomen uit verschillende CareNet modules, zoals Inspecties en Registraties, worden overzichtelijk weergegeven in een centrale actielijst. Daarnaast heb je de mogelijkheid om losse acties aan deze lijst toe te voegen, zoals acties die voortgekomen zijn uit externe audits/inspecties of de memo functie. Door acties te categoriseren en gebruik te maken van diverse filteropties heb je altijd direct inzichtelijk wat de openstaande, verlopen en afgeronde acties per categorie zijn. Acties worden toegewezen aan afdelingen en medewerkers binnen de organisatie, zodat je als kwaliteitsmanager altijd kunt zien wie welke acties open heeft staan. Bovendien ziet iedere gebruiker een eigen actieoverzicht waarin alleen de voor deze gebruiker van toepassing zijnde acties worden weergegeven.

Vraag een demo aan | Neem contact op

Mailnotificaties

In de diverse modules van CareNet bestaat de mogelijkheid om automatische mailnotificaties te versturen naar collega’s binnen je organisatie. Zo kun je na het toekennen van een actie aan een medewerker binnen je organisatie deze medewerker op de hoogte stellen via een automatische mailnotificatie. Ook in geval van ingeplande inspecties of gewijzigde documenten stel je betrokkenen gemakkelijk op de hoogte met een mailnotificatie. Bepaal zelf door het instellen van sjablonen welke tekst per notificatie verstuurd dient te worden.

Vraag een demo aan | Neem contact op

Automatische timeline

Binnen de verschillende CareNet modules is per onderdeel een automatische timeline ingebouwd. Hierin wordt informatie automatisch gelogd, zoals verzonden notificaties en goedgekeurde documenten. Daarnaast kan de timeline als handig communicatiemiddel gebruikt worden, doordat iedere gebruiker die toegang heeft tot een item berichten kan plaatsen in de timeline. Zo kun je per item, zoals een actie, document of recept, berichten vastleggen (vergelijkbaar met WhatsApp) en heb je alle communicatie altijd bij de hand.

Vraag een demo aan | Neem contact op

 

Melding: cookies

Wij en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen Cookies accepteren