Vraag een demo aan

Implementatie

Als je CareNet aanschaft, begint voor onze consultants het implementatietraject. In samenspraak met de organisatie maken zij een plan van aanpak om CareNet volledig naar wens in te richten. In dit plan van aanpak zijn onder ander de inrichting van de afgenomen modules en de training van de medewerkers opgenomen.


Wij helpen je op weg! De support is bereikbaar tijdens kantooruren.
.
vraag een demo aan   neem contact op
.
Onze consultants beschikken over een gedegen achtergrond op het gebied van QA management in de voedingsmiddelenindustrie. Zij begrijpen dus de behoeften van je organisatie en weten deze om te zetten naar concrete toepassingen.
.

.

Inrichting CareNet

Bij de inrichting zorgen wij dat CareNet zo optimaal mogelijk door de organisatie kan worden toegepast. Hierbij valt te denken aan de unieke rollen en rechten die voor iedere gebruiker in te stellen zijn of het aanmaken van de locaties en afdelingen waar CareNet wordt toegepast binnen de organisatie.

Vraag een demo aan | Neem contact op

.

Training

Doordat de medewerkers tijdens de implementatiedag getraind worden in de toepassing van CareNet, zijn zij zelf na deze training in staat om CareNet zelfstandig te gebruiken. Voor de zekerheid heeft CareNet voor klanten nog een online user manual beschikbaar gesteld, waarin iedere functionaliteit staat beschreven.

Vraag een demo aan | Neem contact op

.

Applicatiebeheerder

Verder raden wij je aan om een applicatiebeheerder aan te stellen binnen de organisatie. Hij of zij fungeert enerzijds als contactpersoon voor de consultant van CareNet en anderzijds als aanspreekpunt voor medewerkers binnen je eigen organisatie. In geval van vragen of onduidelijkheden neemt de applicatiebeheerder van de organisatie contact op met CareNet. Het is geen vereiste dat de applicatiebeheerder beschikt over diepgaande kennis en ervaring op het gebied van IT.

Vraag een demo aan | Neem contact op

Extra support

Ook is er tijdens kantooruren altijd een supportmedewerker beschikbaar, die je kan bijstaan in geval van vragen. Na de implementatie wordt door CareNet altijd gemonitord of de opstartfase naar behoren verloopt. Zo nodig wordt dan nog contact opgenomen met de organisatie, om dit zo veel mogelijk te bespoedigen.

Vraag een demo aan | Neem contact op

Migratie

Eventueel kan CareNet ook een rol spelen in de migratie van bepaalde systemen naar CareNet. Hierbij valt bijvoorbeeld te denken aan het overzetten van een handboek in Word of een ander programma naar CareNet. Op deze manier word je als klant volledig ontzorgd!

Vraag een demo aan | Neem contact op

Sommige modules zijn zeer snel te implementeren, waardoor het complete implementatieproces inclusief het trainen van medewerkers bij nieuwe klanten vaak in één dag kan worden afgerond.

 .