Vraag een demo aan
string(77) "https://carenetonline.nl/wp-content/uploads/2015/03/headerfoto-subpaginas.jpg"
headerfoto

Overzicht met de centrale actielijst

Op de kwaliteitsafdeling komen acties voort vanuit allerlei verschillende invalshoeken. De kunst is om als kwaliteitsafdeling alle acties overzichtelijk te verzamelen en uit te zetten naar de juiste personen binnen de organisatie en dan ook nog eens tijdig te controleren of de acties voldoende zijn uitgevoerd of zijn afgerond. De centrale actielijst van CareNet helpt je om het overzicht te behouden en tijdig bij te sturen waar dat nodig is. ……

Acties overzichtelijke beheren en afhandelen volgens BRC, IFS en FSSC 22000 eisen
.
.

Eén complete actielijst

Werk je met de modules Inspecties en/of Registraties van CareNet? Dan worden de acties die voortkomen uit uitgevoerde inspecties en registraties automatisch overgenomen in de centrale actielijst. Maar ook als je niet met deze modules werkt, kun je veel voordeel halen uit het gebruik van de centrale actielijst. Zo kun je zelf losse acties aanmaken en categoriseren. Daarnaast worden acties die voortkomen uit memo’s automatisch opgenomen in de centrale actielijst. Je hebt dus nooit meer te maken met losse acties die in diverse documenten en lijsten ‘rondzweven’.

Gedeelde verantwoordelijkheid

Als kwaliteitsafdeling moet je de diverse acties uitzetten naar de juiste personen binnen de organisatie. Met de centrale actielijst van CareNet kun je acties online uitzetten naar de juiste personen. Je stelt je collega’s eenvoudig op de hoogte van uit te voeren acties via automatische mailnotificaties. Via de centrale actielijst kun je precies bijhouden wat de lopende, verlopen, goed te keuren en afgeronde acties zijn. Zo zorg je voor een gedeelde verantwoordelijkheid ten aanzien van kwaliteitszorg binnen je organisatie en behoud je op de kwaliteitsafdeling het overzicht.

Werken conform BRC, IFS en FSSC 22000 eisen

Bij het afhandelen van de digitale acties kun je uiteraard volledig werken volgens eisen zoals deze gesteld zijn in bijvoorbeeld de BRC, IFS en FSSC 22000 standaard. Zo kunnen de oorzaakanalyse en corrigerende maatregelen per actie worden ingevoerd. Bovendien heb je extra mogelijkheden zoals het toekennen van vooraf gedefinieerde oorzaken (bijvoorbeeld Mens, Materiaal, Machine en Methode).  Al het bewijsmateriaal van afhandeling kun je per actie opnemen in de timeline en een actie is pas echt afgehandeld als deze volledig is goedgekeurd door de ingestelde verificateur.

Voordelen centrale actielijst

  • Eén complete actielijst
  • Eenvoudig acties uitzetten naar verantwoordelijken binnen organisatie
  • Persoonlijke actielijst per gebruiker
  • Persoonlijk actieoverzicht in dashboard
  • Snelle communicatie met automatische mailnotificaties
  • Realtime inzicht in openstaande, verlopen en goed te keuren acties
  • Acties toekennen aan gewenste categorieën
  • Werkwijze conform GFSI erkende standaarden
  • Alle gegevens per actie bij elkaar

Zoeken op Carenet Online

Search
Filter by Custom Post Type
Pages
Posts
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Melding: cookies

Wij en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen Cookies accepteren