Vraag een demo aan

Handboek

Kwaliteitsmanagement en het beheren van een handboek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Met de CareNet module Handboek kun je alle documenten digitaal beheren. Via je eigen beveiligde online database heb je altijd toegang tot het handboek met de laatste documentversies. Documenten kunnen online aangepast en goedgekeurd worden, zodat medewerkers altijd met de meest recente versies werken. Daarnaast bepaal je zelf wat medewerkers mogen zien en aanpassen in de applicatie. icoon_handboek_txtx

Beheer alle handboeken in één systeem en
werk altijd en overal met de juiste versie.
.
.

Beheren van handboeken

Hoe groot of klein een organisatie ook is, vaak worden er meerdere handboeken gebruikt. Met de Handboek module is het mogelijk om meerdere handboeken aan te maken en te beheren én om deze voor de lezer samen te voegen tot één handboek.  Zo hoef je slechts eenmalig een document aan te passen. Met onze unieke rechtenstructuur kun je bovendien zelf bepalen tot welke documenten iedere medewerker wel of geen toegang heeft.

Vraag een demo aan | Neem contact op

Eenvoudig in gebruik

Documenten kun je gemakkelijk aanmaken en beheren met de online editor. Met de automatische kop- en voettekst stel je eenmalig de gewenste lay-out voor al je handboekdocumenten in je eigen gewenste huisstijl in. Afbeeldingen en filmpjes (YouTube) kunnen direct worden weergegeven in het document.

Nadat een document is goedgekeurd, krijgt deze automatisch een nieuwe versie en is deze direct online inzichtelijk voor alle medewerkers die toegang hebben tot dat document. Verlopen, te verifiëren en afgekeurde documenten zijn overzichtelijk te beheren.

Vraag een demo aan | Neem contact op

Efficiëntie

Snel online documenten opstellen en aanpassen met automatisch versie- en wijzigingsbeheer is volgens ons de nieuwe manier van kwaliteitsmanagement. Met de automatische inhoudsopgave heb je altijd een up-to-date overzicht over alle documenten. De module beschikt over een handige zoekfunctie zodat je snel het juiste document kunt vinden. Binnen en tussen documenten klik je snel door met behulp van hyperlinks.

  

Voordelen module Handboek

  • Documenten altijd en overal beschikbaar
  • Automatisch versiebeheer
  • Verlopen documenten direct inzichtelijk
  • Beheersing van één centraal handboek voor meerdere afdelingen/locaties/divisies
  • Medewerkers zien alleen de documenten die voor hen van toepassing zijn
  • Automatische inhoudsopgave
  • Mogelijkheid tot hyperlinken binnen en tussen documenten
  • Unieke functie voor het zoeken van content binnen handboekdocumenten
  • Mogelijkheid tot het geven van tags aan documenten
  • Automatisch register van wijzigingen
  • Integreren van video’s/afbeeldingen binnen handboekdocumenten
  • Mogelijkheid tot het gebruik van automatische mail notificaties.

Gratis demo

Wil je een gratis demo van CareNet bekijken? Vul dan onderstaand formulier in en wij komen vrijblijvend bij je langs om je de demo te laten zien.

Naam *

Bedrijfsnaam

E-mailadres *

Telefoonnummer

Ik heb interesse in de volgende modules (meerdere opties mogelijk)
inspectiese-learninghandboekspecificatiesregistratiesleveranciers