Vraag een demo aan

Algemeen

1. Het lukt me niet om in te loggen in CareNet, hoe kan dat?

Je CareNet login gegevens heb je ontvangen via de CareNet medewerker of via de CareNet applicatiebeheerder van je eigen organisatie (dit is de persoon die het CareNet systeem voor je organisatie beheert). Het kan ook zijn dat je via een brief of e-mail een ‘Token’ code hebt ontvangen voor het volgen van een e-learning cursus. In dat geval dien je in het loginscherm op het tabblad ‘Inloggen met token’ te klikken. Volg de instructies onder het hoofdstuk Inloggen en Uitloggen.

2. Het lukt me niet om mijn wachtwoord aan te passen, hoe kan dat?

Klik rechts bovenin het scherm op Algemeen_button instellingen en ga na of de optie ‘Mijn gegevens’ aanwezig is in dit menu. Indien deze optie niet aanwezig is, is het niet mogelijk om zelf je wachtwoord aan te passen. Neem contact op met de CareNet applicatiebeheerder van je eigen organisatie om het wachtwoord te laten aanpassen.

3. Ik heb problemen met werken in CareNet, wie kan ik hiervoor benaderen?

Neem contact op met de CareNet applicatiebeheerder van je organisatie. Deze persoon kan je wellicht verder helpen of indien nodig contact opnemen met een CareNet medewerker.

4. Bij het uitvoeren van welke acties binnen CareNet worden extra kosten in rekening gebracht?

Voor het aanmelden van nieuwe medewerkers, het activeren van een nieuwe cursus en het aanmaken van een nieuwe locatie worden extra kosten in rekening gebracht. De kosten worden automatisch maandelijks gefactureerd. Bij het uitvoeren van één van deze acties wordt via een pop-up venster een melding weergegeven dat de actie extra kosten met zich meebrengt. Je kunt dan alsnog besluiten de actie te annuleren.

5. Hoe kan het dat ik niet de juiste gegevens terug zie als ik een nieuw sjabloon heb aangemaakt en geupload in CareNet?

Ga na of je het sjabloon op de juiste manier hebt aangepast en geupload. Volg de instructies in het hoofdstuk Sjablonen beheren. Let op: de teksten in de sjablonen die tussen {   } zijn geplaatst betreffen koppelingen naar informatie in CareNet. Indien je de tekst tussen {   } wijzigt, kan het dus zijn dat je niet de juiste gegevens terugziet in rapportages of certificaten.