Vraag een demo aan

Verlopen documenten

Voor ieder document dient onder tabblad ‘Details’ te worden ingesteld wat de verloopdatum is van het document. Zo zorg je ervoor dat documenten regelmatig worden geverifieerd. Verlopen documenten worden weergegeven onder tabblad ‘Verlopen documenten’.

Let op: alleen de medewerker die als ‘Auteur’ is ingesteld onder het tabblad ‘Details’ voor een document heeft de mogelijkheid om het document aan te passen. Alleen de medewerker die als ‘Verificateur’ is ingesteld onder het tabblad ‘Details’ voor een document heeft de mogelijkheid om het document te verifiëren.

  1. Klik in het CareNet dashboard op Handboek en open het tabblad ‘Verlopen documenten’.
  2. Klik op het verlopen document om het te openen.
  3. Controleer de inhoud van het document en pas het document waar nodig aan, wijzig in tabblad Details bij geldigheid de datum ‘Verloopt op’ naar de nieuwe verloopdatum (bijv. vandaag + 1 jaar) en klik op Button Wijzigingen opslaan om de wijzigingen definitief op te slaan.
  4. Klik op Button_handboek_markeren voor verificateiom het document opnieuw aan te bieden voor verificatie.
  5. Voer een passend logbericht in in het pop-up venster wat verschijnt waarin je vermeld welke wijzigingen je hebt doorgevoerd en klik op Button_handboek_markeren voor verificatie knop. Let op: ook indien je in de inhoud van het document niet hebt gewijzigd, dien je het document opnieuw te verifiëren, zodat de verloopdatum juist wordt aangepast en het document niet meer onder ‘Verlopen documenten’ verschijnt.
  6. Het document wordt nu verwijderd uit het tabblad ‘Verlopen documenten’ en weergegeven onder het tabblad ‘Te verifiëren documenten’. De gewijzigde versie wordt gepubliceerd zodra het document is goedgekeurd door de verificateur.