Vraag een demo aan

Mijn registraties

Ingeplande registratie uitvoeren

  1. Klik in het CareNet dashboard op Registraties en open het tabblad ‘Mijn registraties’.
  2. Je ziet de uit te voeren registraties weergegeven onder tabbladen ‘Lopend’ en ‘Verlopen’. Afgeronde registraties komen onder het tabblad ‘Te verifiëren’ te staan. Reeds geverifieerde registraties komen onder tabblad ‘Geverifieerd’ te staan. Onder tabblad ‘Alle’ worden alle registraties weergegeven.
  3. Open een ingeplande registratie door hierop te klikken. De registratie kan vervolgens worden uitgevoerd. Let op: in geval van een tijdsgebonden registratie kunnen reeds verlopen registratietijdstippen niet meer worden ingevuld. Tenzij deze nog binnen de verlooptijd valt.
  4. Vul de registratie in op de juiste tijdstippen en klik vervolgens op opslaan 2om de registratie op te slaan of klik op annuleren om de ingevoerde gegevens niet op te slaan.
  5. Het is ook mogelijk om een los registratiemoment toe te voegen aan een registratieformulier. Open hiervoor de registratie en klik links onderin het registratieformulier op registratiemoment toevoegen. Een extra registratiemoment wordt toegevoegd op exact het tijdstip waarop je op de knop hebt geklikt en vervolgens kun je dit registratiemoment weer invullen.
  6. Indien je een antwoord invult dat afwijkend is ten opzichte van de ingestelde norm, verschijnt een pop-up venster voor een corrigerende maatregel. Hierin kun je de volgende gegevens invullen:
    • Opmerking bij afwijking.
    • Corrigerende actie (deze zijn vooraf gedefinieerd en hier kan de benodigde corrigerende actie geselecteerd worden.
    • Indien de actie direct is uitgevoerd, kun je ‘Actie is meteen uitgevoerd’ aanvinken. Hiermee wordt de actie direct afgerond.
    • Opmerking bij corrigerende actie.
    • Verantwoordelijke afdeling en medewerker.
  7. Klik op actie toevoegen en nieuwe aanmaken indien je de actie wilt aanmaken en direct een nieuwe actie behorende bij de afwijking wilt aanmaken. Of klik op Actie toevoegen indien je de actie wilt aanmaken en geen extra actie wilt toevoegen. Of klik op annuleren om de actie niet op te slaan.
  8. Op dezelfde wijze kunnen overige registraties gedurende de dag worden uitgevoerd.

Eenmalige registratie uitvoeren

  1. Klik in het CareNet dashboard op Registraties en open het tabblad ‘Mijn registraties’.
  2. Klik rechts in het scherm op de knop voer eenmalige registratie in.
  3. Er verschijnt een pop-up venster waarin je de gewenste registratie kunt selecteren. Klik op de gewenste registratie die je eenmalig wilt invoeren.
  4. De zojuist aangemaakte registratie verschijnt in het overzicht met lopende registraties. Klik op de registratie om deze te openen en uit te voeren.
  5. Vul de registratie in en klik vervolgens op opslaan 2om de registratie op te slaan of klik op annuleren om de ingevoerde gegevens niet op te slaan.
  6. Het is ook mogelijk om een los registratiemoment toe te voegen aan het registratieformulier. Open hiervoor de registratie en klik links onderin het registratieformulier op registratiemoment toevoegen. Een extra registratiemoment wordt toegevoegd op exact het tijdstip waarop je op de knop hebt geklikt en vervolgens kun je dit registratiemoment weer invullen.
  7. Indien je een antwoord invult dat afwijkend is ten opzichte van de ingestelde norm, verschijnt een pop-up venster voor een corrigerende maatregel. Hierin kun je de volgende gegevens invullen:
    • Opmerking bij afwijking.
    • Corrigerende actie (deze zijn vooraf gedefinieerd en hier kan de benodigde corrigerende actie geselecteerd worden.
    • Indien de actie direct is uitgevoerd, kun je ‘Actie is meteen uitgevoerd’ aanvinken. Hiermee wordt de actie direct afgerond.
    • Opmerking bij corrigerende actie.
    • Verantwoordelijke afdeling en medewerker.
  8. Klik op actie toevoegen en nieuwe aanmaken indien je de actie wilt aanmaken en direct een nieuwe actie behorende bij de afwijking wilt aanmaken. Of klik op Actie toevoegen indien je de actie wilt aanmaken en geen extra actie wilt toevoegen. Of klik op annuleren om de actie niet op te slaan.
  9. Indien je voor hetzelfde formulier meerdere losse registratiemomenten wilt invoeren gedurende de dag, kun je dit doen door wederom op de knop voer eenmalige registratie in te klikken. In de registratie die onder tabblad ‘Lopend’ staat wordt dan op het tijdstip invoeren van eenmalige registratie een nieuw registratiemoment toegevoegd. Deze kan vervolgens weer ingevuld worden.

Filteren van weergave

De weergave van de registraties in ‘Mijn registraties’ kan gefilterd worden op bepaalde waarden, zodat je alleen de registraties terugziet voor de geselecteerde waarden.

  1. Klik in het CareNet dashboard op Registraties en open het tabblad ‘Mijn registraties’.
  2. Selecteer onder ‘Instellingen’ indien gewenst van welke tot welke datum je de registraties wilt terugzien.
  3. Selecteer indien gewenst in voor welk(e) proces(sen), afdeling(en) en batch(es) je de registraties wilt terugzien door te klikken op ‘Selectie…’ en vervolgens de gewenste waarden aan te vinken.
  4. Vink indien gewenst aan ‘Toon inactieve registraties’ en/of ‘Toon toekomstige registraties’.
  5. Indien alle gewenste filters zijn geselecteerd dien je op Button updaten te klikken om de registraties behorende bij de selectie te tonen.
  6. Klik in alle selectievensters op ‘Alle’ en klik vervolgens op Button updaten om de registraties voor waarden te tonen. Of klik op een ander tabblad in de Registratie module en vervolgens weer op het tabblad ‘Mijn registraties’.