Vraag een demo aan
string(77) "https://carenetonline.nl/wp-content/uploads/2015/03/headerfoto-subpaginas.jpg"
headerfoto

Statistieken registraties

Instellingen statistieken

  1. Klik in het CareNet dashboard op Registraties en open het tabblad ‘Statistieken’.
  2. Selecteer onder ‘Instellingen’ welke resultaten je wilt terugzien in de statistieken. Je kunt hiervoor een selectie maken van de data, afdelingen, registratieformulieren, medewerkers, processen en/of groepen. Het is niet verplicht deze selectie aan te maken.
  3. Bij de vakjes ‘Van’ en ‘Tot’ kun je invoeren vanaf welke datum en tot welke datum je de resultaten van ingevulde registratieformulieren wilt terug zien.
  4. Bij de overige selectiemogelijkheden kun je klikken op de keuzelijst Button Keuzelijst selectie en vervolgens klikken op ‘Alle’ of ‘Selectie…’.
  5. Indien je kiest voor ‘Alle’ worden alle resultaten van de selectiemogelijkheid meegenomen in de statistieken (zo worden bijvoorbeeld bij selectie van ‘Alle’ voor de mogelijkheid ‘Afdelingen’ alle afdelingen meegenomen in de statistieken).
  6. Indien je kiest voor ‘Selectie…’ verschijnt er een lijst van onderwerpen die je stuk voor stuk kunt selecteren om deze mee te nemen in de statistieken of er verschijnt een invulveld waarin je een trefwoord voor bijvoorbeeld een registratieformulier kunt invoeren. Er kunnen meerdere formulieren tegelijk worden toegevoegd.
  7. Indien alle gewenste instellingen zijn geselecteerd kunnen de statistieken worden bijgewerkt. Klik hiervoor op Button updaten.
  8. De instellingen voor statistieken kunnen op ieder gewenst moment worden aangepast om de juiste informatie te verkrijgen.

Statistieken bekijken

  1. Klik in het CareNet dashboard op Registraties en open het tabblad ‘Statistieken’.
  2. Selecteer per onderdeel welke gegevens je wilt bekijken. Kies bij ‘Afwijkingen’ bijvoorbeeld voor ‘Per formulier’, ‘Per proces’ of ‘Per groep’.

Statistieken exporteren naar Excel

  1. Klik in het CareNet dashboard op Registraties en open het tabblad ‘Statistieken’.
  2. Open onder ‘Afwijkingen’ het tabblad waarvan je de gegevens wilt exporteren naar Excel.
  3. Klik rechts in het scherm op exporteren oranje. De volgende melding verschijnt in een pop-up scherm: ‘Je staat op het punt X record(s) te exporteren. Bij een groot aantal records kan het exporteren enige tijd duren.’
  4. Klik op nu exporteren oranje indien je de actielijst naar Excel wilt exporteren of klik opsluiten oranje indien je het exporteren op een later tijdstip wilt uitvoeren.
  5. Indien je op nu exporteren oranje hebt geklikt, worden de gegevens automatisch naar een Excel bestand geëxporteerd en wordt het Excel bestand gedownload. Het Excel bestand kan nu volledig naar eigen wens worden opgemaakt.

Afbeelding van trendscore en acties downloaden of printen

  1. Klik in het CareNet dashboard op Registraties en open het tabblad ‘Statistieken’.
  2. Ga naar het overzicht ‘Trendlijn afwijkingen’ of ‘Trendlijn acties’ en klik rechts bovenin het venster op Inspecties_statistieken trends.
  3. Selecteer de actie die je wilt uitvoeren (print of download) en kies in welk formaat je de afbeelding wilt downloaden (.png, .jpeg, .pdf, .svg). De afbeelding wordt automatisch geprint / gedownload.

Zoeken op Carenet Online

Search
Filter by Custom Post Type
Pages
Posts
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Melding: cookies

Wij en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen Cookies accepteren